archiveren | april 6, 2009

Juiste man op de Juiste Plek.

Peter Milovic vanochtend in het radioprogramma “Aan de Slag” van Paul van Liempt op BNR Radio: “Het wordt tijd dat we het debat gaan voeren over de Juiste Man op de Juiste Plek”. Milovic werd in het programma ondervraagd over zijn visie op de discussie die is ontstaan rondom het mogelijk bij elkaar voegen van […]

Lees verder

Karakter boven Business.

Met stijgende verbazing stel ik vast hoe het ‘Impress Virus’ wild om zich heen slaat. Een gevaarlijk virus, dat ergens in het begin van 2008 haar intrede deed in het bedrijfsleven en in overheden – en dat mensen op een gevaarlijke missie heeft gezet om continu indruk te maken op anderen.  Op zich is er […]

Lees verder

Maandag 6 april bij BNR.

Aankomende maandag 6 april ben ik om 11:45 uur te gast in het programma ‘Aan de Slag’ van Paul van Liempt op BNR Radio. Ik geef er commentaar op het voornemen van het Kabinet om diverse Ministeries uit oogpunt van kostenbesparingen te laten opgaan in elkaar.

Lees verder

Turbulentie.

Het is onvoorstelbaar en haast niet meer te meten hoeveel mensen ik elke dag tegen kom die proberen hun droom na te streven of hun successen te halen, en daar om een of andere manier maar niet werk van maken of kunnen maken. Nog erger wordt het, als die dromen of doelen gesitueerd zijn compleet […]

Lees verder

Je kunt me volgen op Twitter.

Simultaan met dit blog, kun je me voortaan ook volgen op Twitter. Mijn link aldaar is http://twitter.com/milovic.

Lees verder